شنبه ۲۵ دى ۱۴۰۰ 0

رنگ سال 2022 کدام است ؟

رنگ سال 2022 کدام است ؟

طبق روال هر ساله شرکت پنتون رنگ سال 2022 را معرفی نمود . رنگ سال 2022 با توجه به اتفاقات و ویژگی سال جدید رنگ بنفش – قرمز انتخاب شده است .

رنگ سال2022

 

 طبق روال هر ساله شرکت پنتون رنگ سال 2022 را معرفی نمود . رنگ سال 2022 با توجه به اتفاقات و ویژگی سال جدید رنگ بنفش – قرمز انتخاب شده است .

PANTONE 17-3938 Very Peri

رنگ بنفش با آمیزه ای از ته رنگ قرمز که باعث ایجاد نگرشی شادی آور و حضوری پویا را به نمایش می گذارد و خلاقیتی شجاعانه و بیان تخلی داشتن را تشویق می کند .

رنگ سال پنتون منعکس کننده آنچه در فرهنگ جهانی ما می گذرد،است و بیان می کند که مردم به دنبال چه چیزی هستند که آن رنگ می تواند به آنها حس امیدواری را بدهد. لوری پرسمن، معاون موسسه رنگ پنتون اضافه کرد. ایجاد یک رنگ جدید برای اولین بار در تاریخ برنامه رنگ آموزشی رنگ سال پنتون ما نشان دهنده نوآوری و تحول جهانی است که در حال وقوع است. همانطور که جامعه همچنان رنگ را به عنوان یک شکل مهم ارتباطی و راهی برای بیان و تأثیرگذاری بر ایده‌ها و احساسات و تعامل و ارتباط می‌شناسد، پیچیدگی این رنگ آبی قرمز بنفش جدید، امکانات گسترده‌ای را که پیش روی ما قرار دارد برجسته می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره رنگ سال پنتون

به گزارش تحریریه نساجان ، فرآیند انتخاب رنگ سال پنتون نیاز به بررسی متفکرانه و تجزیه و تحلیل روند دارد. برای رسیدن به انتخاب هر سال، کارشناسان رنگ پنتون در موسسه رنگ پنتون ™ دنیا را به دنبال تأثیرات رنگ جدید می‌گردند. اینها می‌تواند شامل صنعت سرگرمی و فیلم‌های در حال تولید، مجموعه‌های هنری مسافرتی و هنرمندان جدید، مد، تمام زمینه‌های طراحی، مقاصد محبوب سفر، و همچنین سبک‌های زندگی جدید، سبک‌های بازی، و شرایط اجتماعی-اقتصادی باشد. همچنین ممکن است از فناوری‌ها، مواد، بافت‌ها و جلوه‌های جدیدی که بر رنگ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط و حتی رویدادهای ورزشی آتی که توجه جهانی را به خود جلب می‌کنند، تأثیر بگذارد. رنگ سال پنتون به مدت 23 سال بر توسعه محصول و تصمیمات خرید در صنایع مختلف از جمله مد، مبلمان منزل و طراحی صنعتی و همچنین بسته بندی محصول و طراحی گرافیک تأثیر گذاشته است

نمایش اعتماد به نفس بی دغدغه و کنجکاوی متهورانه ای که روح خلاق ما را به تحرک وادار می کند، کنجکاو و جذاب به ما کمک می کند تا این چشم انداز تغییر یافته از احتمالات را در آغوش بگیریم و  روی ما را به دید جدیدی باز کند. باعث سپاس گذاری و قدردانی ما از چشم‌انداز جدیدی که امروزه طنین‌انداز می‌شود را تکمیل می کند.

ما در دوران دگرگونی های زیادی زندگی می کنیم. همانطور که ما از یک دوره شدید انزوا بیرون می آییم، مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی فیزیکی و دیجیتالی ما به روش های جدیدی ادغام شده است. طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های واقعیت را گسترش دهیم و دری را به روی دنیای مجازی پویا باز کنیم که در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم. با روندهای بازی، محبوبیت روزافزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی روندهای رنگی در دنیای دیجیتال در دنیای فیزیکی و بالعکس را نشان می دهد.

 

منبع : شرکت پنتون 

ترجمه و انتشار : سایت نساجان

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به نساجان - nasajan می باشد طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
ثبت شرکت شما
ثبت آگهی شما
تماس با ما
نساجان
چه طور می تونم کمکتون کنم؟