اطلاعات فنی و مقالات
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ 0

نسل جدید ماشین شانه ریسندگی : TCO 21

نسل جدید ماشین شانه ریسندگی : TCO 21

ماشین های شانه ریسندگی از شرکت تروتزشلر ( Trützschler) توسط مشتریان این شرکت در سراسر دنیا مورد استفاده و تایید بوده است .

ماشین های شانه ریسندگی از شرکت تروزشلر ( Trützschler) توسط مشتریان این شرکت در سراسر دنیا مورد استفاده و تایید بوده است .

بهره وری بالاتر. کیفیت بهتر. ضایعات کمتر. جستجو برای بهبود مستمر در صنعت نساجی هرگز به پایان نمی رسد. به همین دلیل است که مبتکران در Trützschler هرگز از کاوش روش‌های جدید برای بهینه‌سازی عملکرد ماشین آلات نساجی دست نمی‌کشند. TCO 21 آخرین نقطه عطف در تاریخ طولانی ما در زمینه پیشرفت برای اسپینرها در سراسر جهان است. از طرح ها و فناوری های اثبات شده در بازار از Trützschler استفاده می کند تا عملکرد سطح بعدی و طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه دهد که به مشتریان ما برتری قاطع نسبت به رقبای خود می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بهره وری قدرتمند و صرفه جویی در مواد اولیه

یکی از مزایای کلیدی TCO 21 سرعت پردازش پیشرفته آن است. این دستگاه شانه ساز نسل بعدی قادر است تا 600 نیپ در دقیقه تولید کند. این مزیت ،  آن را در صدر بازار قرار می دهد و بهترین بهره وری را در کلاس خود ارائه می دهد. برای افزایش بیشتر این میزان، TCO 21 می‌تواند کاملاً با غلتک های بسیار اقتصادی JUMBO CANS Trützschler (Ø 1.200 میلی‌متر) هماهنگ شود. آنها نه تنها عیوب نخ را به دلیل قطعات کمتر کاهش می دهند که منجر به بهبود کیفیت می شود، بلکه به دلیل ابعاد بزرگتر، کارایی بسیار بالاتری نیز ارائه می دهند. برای مثال، تأثیرات مثبتی بر تعداد قوطی‌ها و قوطی‌های لازم دارد - و منجر به کاهش هزینه‌های پرسنل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیفیت نخ عالی

TCO 21 به صورت استاندارد دارای COUNT MONITORING است. این ویژگی این امکان را برای اپراتور ماشین فراهم می‌کند تا محدودیت‌هایی را برای تغییرات شمارش از طریق یک صفحه نمایش آسان برای استفاده تعریف کند. سیستم سنسور DISC MONITOR Trützschler تعداد را به طور مداوم اندازه گیری می کند و دستگاه به اپراتور هشدار می دهد و در صورت تجاوز از حد مجاز خاموش می شود. علاوه بر این، تابع COUNT MONITORING همچنین شامل تجزیه و تحلیل طیف نگاری می شود.

مشتریان می توانند با انتخاب افزودن عملکرد COUNT CONTROL به TCO 21 تمرکز خود را بر کیفیت بیشتر کنند. این عملکرد از طریق همان صفحه نمایش آسان مدیریت می شود و اندازه گیری خودکار شمارش برش و همچنین تجزیه و تحلیل طیف نگاری را ارائه می دهد. علاوه بر این، به طور خودکار پیش نویس اصلی را در طول تولید تنظیم می کند تا تغییرات تعداد را متعادل کند و تعداد برش های مورد نظر را تضمین کند. این ویژگی به ویژه برای مشتریانی که ترکیبی از پنبه و مصنوعی تولید می کنند جذاب است، زیرا می توان از آن برای جلوگیری از تغییرات در ترکیب کلی نخ استفاده کرد.

بهینه سازی خودکار

TCO 21 به TCO 12 از Trützschler به عنوان تنها ماشین‌های شانه‌زنی در بازار می‌پیوندد که فناوری خودکار PIECING OPTIMIZER را ارائه می‌کند که بدون یک آزمایش آزمایشگاهی تنظیمات مناسب قطعه‌سازی را به دلیل دو عملکرد پیدا می‌کند: اول با تنظیم زمان قطعه‌سازی در چرخه شانه‌زنی. (عملکرد زمان بندی).

در حالی که تنظیم مجدد نقطه جدا شدن (زمان قطعه) معمولاً یک کار بسیار وقت گیر است، اکنون فقط چند دقیقه طول می کشد و با فشار دادن یک دکمه به طور خودکار انجام می شود. ثانیاً به مشتری کمک می شود تا انواع منحنی جدا شونده خاص (عملکرد منحنی) را برای نیازهای منحصر به فرد خود انتخاب کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

عملیات آسان

کارکرد و نگهداری TCO 21 ساده است. صفحه نمایش SMART TOUCH سریع و بصری است و یک حسگر شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) به سرعت هر کاربر را شناسایی می کند و اطلاعات روی صفحه نمایش را با نیازهای فردی آنها تطبیق می دهد. صفحه نمایش T-LED چند رنگی نشانه های بصری وضعیت یا پارامترهای کیفیت دستگاه را در فواصل زیاد ارائه می دهد که اپراتور را قادر می سازد آنها را در یک نگاه در کل کارخانه ریسندگی تشخیص دهد. TCO 21 با تجهیزات الکترونیکی اصلی Trützschler ساخته شده است که عملکرد و دوام درجه یک را تضمین می کند: سیستم خنک کننده هوشمند ما که قبلاً خود را در قاب کشی TD 10 ثابت کرده است، با کاهش دمای عملکرد اجزای برق الکترونیکی به طول عمر بیشتر کمک می کند. . حتی اگر قطعات باید در نقطه‌ای تعویض شوند، مشتری می‌تواند موجودی قطعات یدکی خود را کم نگه دارد زیرا می‌تواند قطعات یدکی الکترونیکی را نیز به طور انعطاف‌پذیری بین انواع مختلف ماشین جابجا کند، به عنوان مثال. کارت و قرعه کشی فریم. گزینه اضافه کردن عملکرد روغن کاری خودکار عملکرد آسان TCO 21 را کاملاً کامل می کند.

TCO 21 یک گام هیجان انگیز به جلو در سفر مداوم به سمت فرآیندهای چرخشی موثرتر است. با طیف چشمگیر ویژگی های خودکار مدرن و آسان برای استفاده، دستگاه قادر است بهره وری و کیفیت را افزایش دهد و در عین حال اپراتورها را برای سفارشی سازی و بهینه سازی عملکرد سریع و آسان توانمند می سازد. این آخرین نوآوری است که بر اساس سنت تروتزشلر در ارائه پیشرفته ترین ماشین آلات آماده سازی ریسندگی است که به مشتریان ما مزیت رقابتی می دهد. و اکنون برای فروش در سراسر جهان در دسترس است.

 

منبع : Trützschler

تحریریه نساجان 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به نساجان - nasajan می باشد طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
ثبت شرکت شما
ثبت آگهی شما
تماس با ما
نساجان
چه طور می تونم کمکتون کنم؟