"> "/>
چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0

نمایشگاه پارچه و ملزومات پوشاک به بوستان گفتگو می رود

نمایشگاه پارچه و ملزومات پوشاک به بوستان گفتگو می رود


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: مهدی یکتا فعال حوزه نساجی و مدیر مؤسسه بین‌المللی "دراپ" با اعلام خبر برگزاری نمایشگاه پارچه و ملزومات پوشاک در بوستان گفتگو به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مؤسسه بین‌المللی "دراپ" بیش از سه سال است با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور فعالیت می‌کند و بخش عمده فعالیت‌های این مجموعه بر آموزش موضوعات مرتبط با حوزه مد و پوشاک تمرکز دارد.

یکتا با اشاره به نیازسنجی در بخش آموزش و رویدادهای حوزه مد و لباس اذعان داشت: ما در ایران به شکل متمرکز و اختصاصی در زمینه پارچه و نساجی نمایشگاهی نداریم و از سویی دیگر با توجه به لطمات بسیاری که در سال‌های اخیر به‌واسطه قاچاق و واردات بی‌رویه به این صنعت واردشده، به نظر می‌رسد برگزاری یک رویداد تجاری و اختصاصی در این حوزه می‌تواند بسیاری از نیازها در این بخش را متجلی و راه‌های رفع از موانع را هموار سازد.
این فعال صنعت نساجی درباره جزئیات برگزاری نمایشگاه پارچه و ملزومات پوشاک گفت: این رویداد از 5 تا 8 دی‌ماه برپا خواهد شد و امیدواریم نمایشی منحصربه‌فرد از ثروت ملی خود در زمینه انواع پارچه‌های کشباف، جین، کتان، ژاکارد، رومبلی، چاپی، تاری پودی، سنتی، حلقوی، پیراهنی، مانتویی، حریر، فاستونی و پارچه‌های لباس فرم نظامی، اداری و مدارس را شاهد باشیم.
مدیر مؤسسه بین‌المللی "دراپ" در ادامه به ایجاد فرصت‌های مطلوب برای فعالیت هر چه بیشتر نساجان ایرانی در داخل کشور اشاره و تصریح کرد: شاید در دو سه سال اخیر کمتر فردی تصور می‌کرد که بازار نساجی و پوشاک ایران از کشورهایی همچون ترکیه گرفته شود اما به دلیل افزایش نرخ ارز، کاهش واردات را شاهد بودیم.
یکتا افزود: این در حالی است که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، قیمت محصولات خارجی دیگر به‌صرفه نیست و درنتیجه این عوامل، شرایط مساعدی برای تولیدکننده ایرانی فراهم‌شده است.
او با پیش‌بینی رکود دوساله در بازار نساجی و پوشاک کشور بیان کرد: پس از افزایش بی‌رویه‌ای که در قیمت تمامی محصولات ازجمله منسوجات و پوشاک شاهد بودیم، تجربه نشان می‌دهد که می‌توان انتظار رکود و ثباتی دوساله در اغلب قیمت‌ها داشت.


یکتا در ادامه به اطلاع‌رسانی در مراکز اصلی توزیع پارچه برای مشارکت حداکثری فعالان در این رویداد اشاره و بیان کرد: امیدواریم در نمایشگاه پارچه و ملزومات پوشاک شاهد همراهی قابل‌توجه فعالان این صنایع از سراسر کشور باشیم و بتوانیم از دریچه برگزاری این رویداد به اهداف نمایشگاه یعنی ایجاد ارتباط میان دو صنعت نساجی و پوشاک و معرفی ظرفیت‌های داخلی در هر دو بخش باشیم. 

 

منبع خبر:تی نیوز

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به نساجان - nasajan می باشد طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
ثبت شرکت شما
ثبت آگهی شما
تماس با ما
نساجان
چه طور می تونم کمکتون کنم؟