چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ 0

برند لویی ویتون Louis Vuitton

برند لویی ویتون Louis Vuitton

برند لویی ویتون ،به آن LV نیز می‌گویند، در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون در فرانسه بنیان‌گذاری شد. این شرکت کالاهای لوکس بسیاری از جمله چمدان، اجناس چرم، كفش، ساعت، جواهرات و زیورآلات، عینک آفتابی ونوشت‌افزار تولید می‌کند و در طراحی اکثر آن‌ها از لوگوی معروف خود یعنی LV استفاده می‌کند.

 لویی ویتون یکی از بزرگ‌ترین خانه‌های بین‌المللی مد جهان است که محصولات خود را تنها در فروشگاه‌های لوکس و همچنین از طریق فروشگاه اینترنتی خود عرضه می‌کند. این برند به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین برندهای لوکس لقب گرفته و ارزش آن تا سال ۲۰۱۳ حدود ۲۸.۴ میلیارد دلار تخمین زده شده است. 

 به نقل از فوربس، برنارد آرنو، ثروتمندترین فرد اروپایی و فرانسوی که از ابتدای امسال تاکنون با افزایش سرسام‌آور ثروت خود رقبا را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد حالا با ۹/ ۱۰۲ میلیارد دلار ثروت، بیل گیتس، بنیان‌گذار مایکروسافت را نیز پشت سر گذاشته است تا تنها جف بزوس، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت آمازون را بالای سر خود ببیند.برنارد آرنو مالک برند مشهور «لویی ویتون» است که باارزش‌ترین برند لوکس جهان نیز محسوب می‌شود این برند در ۵۰ کشور دنیا بیش از ۴۶۰ شعبه دارد.

دلایل موفقیت برند لویی ویتون

جالب است بدانید که همه‌ی کیف‌های این برند دست‌دوز هستند و تولید هر کیف دستی یک هفته زمان می‌برد و این موضوع تا حدودی علت قیمت بالای محصولات آن را توجیه می‌کند. کیفیت محصولات این برند به‌اندازه‌ای زیاد است که شما با تهیه‌ی یکی از کیف‌های برند لویی ویتون می‌توانید بیش از ۲۰ سال از آن‌ها استفاده کنید؛ زیرا طراحی آن‌ها هیچ ‌موقع قدیمی نمی‌شود و همه‌ی آن‌ها از مراحل سختی عبور می‌کنند تا کیفیت‌سنجی و وارد بازار شوند. شاید باورتان نشود اما کیف‌های این برند ضد آتش هستند و برای تست کردن مقاومتشان، به آن‌ها وزنه ۳.۵ کیلوگرمی متصل می‌کنند و از فاصله‌ی نیم‌متری پرتاب میکنند. تست کیفیت محصولات به همین‌جا ختم نمی‌شود. محصولات این برند از زیر انواع اشعه‌ها رد می‌شوند تا ثابت شود که در برابر رنگ رفتگی مقاوم هستند. همچنین زیپ‌ محصولات LV قبل از اینکه در اختیار مشتری‌ها قرار بگیرند، ۵ هزار بار باز و بسته می‌شود. از جمله دیگر حقایقی جالب و دلیل متمایز شدن آن نسبت به بقیه برندها این است که محصولات لویی ویتون هیچ موقع حراج نمی‌شوند و اگر محصولی تا آخر فصل به فروش نرسد، از بین برده خواهد شد تا ارزش محصول و کلاس برند حفظ شود

برند لویی ویتون به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین برندهای دنیا شناخته می‌شود و مایکل برک مدیرعامل آن است. این برند ۶ سال پشت سر هم اولین برند در میان ۱۰ برند تأثیرگذار دنیا بود. از آنجایی که این برند به‌عنوان یکی از برندهای لوکس دنیا به شمار می‌آید، محصولات تقلبی آن در بازار زیاد است و این شرکت با جدیت با آن‌ها مقابله می‌کند. آن‌ها تیمی از وکلا و آژانس‌های تحقیقاتی ویژه دارند که به‌طور تمام‌وقت روی این موضوع کار می‌کنند و از طریق دادگاه در سراسر دنیا با مجرمان برخورد می‌کنند. این شرکت تقریبا نیمی از بودجه‌ی ارتباطی خود را برای برخورد با محصولات تقلبی خرج می‌کند. این برند همچنین با طراحان و هنرمندان برجسته مانند تاکاشی موراکامی برای طراحی محصولات خود همکاری می‌کند. لویی ویتون تا سال ۲۰۱۴ حدود ۱۲۱ هزار نفر کارمند در سراسر دنیا داشت و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد.

کمپین تبلیغاتی

لویی ویتون از شیوه‌ها و تکنیک‌های بازاریابی انبوه، مثل جلب حمایت افراد مشهور و اسپانسری رخدادهای ورزشی، سود می‌برد. این کمپین جهانی تبلیغات چاپی و بیلبوردهای تبلیغاتی ویتون؛ از سال ۲۰۰۳ آغاز شده‌است و در آن، بازیگران سینما، خوانندگان و افراد مشهور شرکت نموده و به اجرای تبلیغات می‌پردازند و هدف کلی این کمپین، حمایت از برند لویی ویتون اعلامشده‌است.معروف‌ترین حامیان لویی ویتون در این کمپین؛ عبارتند از: جنیفر لوپس ، آنجلیناجولی ،شون کانری  .

لویی ویتون از نگاه آمار:

برند لویی ویتون از جمله باارزش‌ترین برندهای دنیاست.بر اساس مطالعات میلوارد براون در سال ۲۰۰۹، لویی ویتون، بیست و نهمین برند باارزش دنیا، پس از ژیلت و پیش از ولزفارگو محسوب می‌شد. در سال ۲۰۱۲ برای ششمین سال پیاپی، در فهرست منتشر شده توسط میلوارد؛ لویی ویتون با ارزشی معادل ۲۴٫۳ میلیارد دلار، قدرتمندترین برند در زمینه کالاهای لوکس معرفی شده‌است.[

بزرگترین فروشگاه لویی ویتون، در لندن مستقر می‌باشد.لویی ویتون در سال ۲۰۱۲ میلادی سیزده کارگاه تولیدی، یک مرکز حمل و نقل بین‌المللی، بیش از ۲۰۰ بوتیک انحصاری در ۶۵ کشور و بیش از ۱۳ هزار کارمند داشته و درآمدی بالغ بر ۲۵٫۹ میلیارد دلار کسب نمود. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۳ به ۲۸٫۴ میلیارد دلار و در سال ۲۰۱۴ به ۳۴٫۹۱ میلیارد دلار افزایش یافته‌است. شمار کارکنان لویی ویتون هم‌اکنون بیش از ۱۲۱٫۲۸۹ نفر می‌باشد.

 

منبع: http://fa.wikipedia.org

         http://nasajan.com

 

 

 

 

 

امتیاز مطلب: 100%
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
همه حقوق این سایت متعلق به نساجان - nasajan می باشد طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
ثبت شرکت شما
ثبت آگهی شما
تماس با ما
نساجان
چه طور می تونم کمکتون کنم؟